Actic + Maria Meckbach är ett samarbete med Actic i Hammarby Sjöstad och vi håller till i deras lokaler på Skeppsmäklargatan 1.

I medlemskapet ingår:

- Fem träningspass per vecka med någon av våra elittränare. Se schema nedan.
12 st olika funktionella träningar per år. Varje träningstillfälle är mellan 1-2 timmar och innehållet varierar. Exempel på träningar; gymnastik/akrobatik, bålstabilitet, cirkelträning uppför Hammarbybacken, högintensiva träningspass, olympiska lyft etc. Tanken med de här passen är att få inspiration till sin egen träning. Efter varje träningstillfälle får du med dig det program vi genomfört så du kan träna det på egen hand.
4 st gästtränare per år (till exempel Martin Lidberg, Johan Wissman, Jörgen Kruth).
1 st tröja/linne och vattenflaska.
10 % rabatt på träningsresor som arrangeras av Maria Meckbach.
10 % rabatt på träningsläger som arrangeras av Maria Meckbach.
10 % rabatt på HE Fitness.
10 % rabatt på kajakuthyrning hos Sjöstadens kajak.
– Dessutom får du delta på alla Actics pass, träna på egen hand i deras lokal samt tillgång till bad och gym i Högdalen.

Kostnaden för att vara med i klubben är 649 kr/månad.

Actic + Maria Meckbach schema:

Tisdag: 19.15-20.15 – Actic +Fys (MeckbachFys):
En kombination av funktionell styrke-och konditionsträning som utförs under hög intensitet och med konstant variation. Burpees, chins, ringdips, wallboll, svingar, boxjump, ball slam, pushpress, armhävningar, frivändningar och marklyft är vanliga övningar. Passet innehåller tävlingsmoment antingen i lag eller individuellt.

Onsdag: 19.15-20.15 – Actic + running:
Genomförs utomhus – oavsett väder – och varieras med olika typer av löpmoment i grupp som intervaller, terräng, backe och bana. Tempot anpassas till individuell nivå och förutsättning.

Torsdag: 19.15-20.15 – Actic + Fys (MeckbachFys)

Fredag: 12.20-12.45 – Actic+ HIIT – Högintensivträning i 30 minuter. Ingen vila, mycket löpmoment blandat med styrkemoment.

Söndag: 09.30-10.30 – Actic + Cirkel – (MeckbachCirkel)
Ett utmanade och allsidigt pass med olika stationer som tränar hela kroppen och kombinerar styrka och kondition. Övningar som ofta förekommer är burpees, chins, russian twist, löpning i trappa, telemarkshopp, dips, kettlebellsövningar och magövningar. Då varje station går att anpassa passar detta pass alla.